Instalace egr delete kitu na 1.9TDI.

Instalace egr off kitu na 1.9TDI motory.

1. Co by jste měli vědět před instalací ? 

To vše se dozvíte v našem předchozím článku https://www.robstydesign.cz/blog/zaslepit-nebo-odstranit-egr-ventil/

kde naleznete i naše krátké video s vysvětlením, zda je pro vás tohle řešení vhodné.

 

2. Na jaký motor EGR kit kupuji ? Aneb jakou variantu koupit.

U výběru správného egr delete kitu u  1.9TDI, jsou pro nás rozhodující tyhle parametry.

  1. Průměr vedení stlačeného vzduchu.
  2. Typ vedení.
  3. Velikostí sacích parohů.

Výběr z následujících variant.

1. https://www.robstydesign.cz/nahrada-egr-ventilu-1-4-a-1-9-tdi-75k--90k--100k--110k/

Sada pro slabší motorizace o průměru sání 50-51mm o objemu 1,4-1.9 s výkony od 55-81kw.

Kódy motorů :  amf, agr, alh, atj, ahu, anu, ask, ale, avb, atd, ahf, axr, asv, ajm, auy

 

2.https://www.robstydesign.cz/nahrada-egr-ventilu-1-9-tdi-105-130k-96kw/

Silnější motorizace o průměru sání 57mm o objemu 1.9 s výkony 96-110kw.

Náhrada pro upravené motory o průměru 63mm https://www.robstydesign.cz/nahrada-egr-ventilu-1-9-tdi-63mm/

Kódy motorů : ASZ, ARL, AWX, AVF, AXC, AXB, AUY, BLT, BKC, BPX, BXE, BJB, BTB, BVK.

 

Vozy typu: Škoda Fabia, Octavia, Superb. Seat Ibiza, Leon, Toledo. Volkswagen Polo, Golf.

1.Vytáhneme závlačky ze sériového vedení co jistí bajonety (1.na egru a 2. na vedení)

Případně povolíme šroubovací spony (verze bez bajonetů). 

2. Rozpojíme hadice na obou koncích kdy demontujeme silikon koleno.

3.Odpojíme podtlakové hadičky a zaslepíme (třeba šroubky).

4.Odšroubujeme koleno spojující egr a svody turbodmychadla.

5.Odšroubujeme samotný egr ventil z hliníkového sání.

6.Instalujeme egr delete kit.

7.Zaslepíme záslepkou vývod ze svodů turba.

8.Vypneme egr kit softwarově (není vždy podmínkou).